スポンサーサイト

上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。

欺詐個案

我啱啱經歷了一個欺詐個案, 想係呢度同大家分享, 希望大家以後網上交易時要特別小心! 話說我最近放咗D衫係Yahoo拍賣, 早兩日收到個email, 有個買家自稱係來自Canada, 想買我件衫去佢一間海外新開的店, 要求我ship by EMS同埋報運費, 佢我以用Bank to Bank transfer 或 PayPal付款, 我當時諗住ship oversea都冇所謂啦, 掂shipping charge佢比, 同埋我又有PayPal, 點知我係PayPal send 咗個payment request 比佢之後, 就收到兩封來自"Service@paypal.com", email address 係 "pay-palhelpdesk@officeemail.net"的電郵, 話PayPal已經係買家既account扣咗數, 要求我要48小時内將貨物寄出同埋比個EMS tracking no.佢先可以將筆數credit落去我既PayPal account度, 我覺得好奇怪, 從來都冇聽聞PayPal有d咁既做法, 同埋我自己用PayPal找數既時候都冇呢D選項, 所以我就懷疑呢個係欺詐個案, 去PayPal send 咗個msg問佢呢個會唔會係欺詐個案, 結果今日收到PayPal回覆, 話佢地唔會要求賣家先將貨寄出比tracking no.先至將payment過數, 同埋我提供比佢地上面果個email address亦唔係佢地既, 要求我將果兩封假冒電郵forward去spoof@paypal.com.

好彩我今次冇心急, 有懷疑即刻求証, 唔係蝕咗件衫仲要蝕埋shipping charge比佢我就真係泵心啦!
スポンサーサイト

コメント

NO TITLE

最近D人發窮惡,用D不法手法去呃人錢,好彩妳醒目,上網交易要小心D啦!

NO TITLE

我都覺得今次好好彩冇損失, 而後更加會加陪小心架啦!

コメント投稿

管理人にだけ読んでもらう

HOME このページの一番上へ

上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。