スポンサーサイト

上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。

今次到我投訴

我每隔3個月都會訂supermarket coupon, 每次都係send fax比佢地, 然後就帶票去shop攞, 早兩日公司開咗票, 咁我就去攞coupon啦, shop既職員話未到喎, 咁我以為因為之前係wanchai, 而家係kln bay, 所以會遲少少啦, 點知今日打去shop問, 佢地話仲未到, 已經一個星期, 冇理由咁耐架, 於是叫shop既人幫我check清楚, 終於該supermarket既會計部職員覆番我, 話佢地轉咗procedure, 而家要過數去佢地a/c先, 確認payment後先安排送coupon, 仲話要9個工作天, 仲話應該有通知我, 跟住我就發火炳佢啦: "我完全冇收過通知, 我淨係收到你地張invoice, 上面亦都冇寫有關安排, 而家我追你地先話我知要過數先, 仲要9日安排送coupon, 我冇可能接受, 我d野下星期要出街啦!" 於是個女仔就搵咗佢上司覆我, 佢上司就話啦: "我諗可能係我地同事同你之間有少少溝通上既誤會, 其實我地張invoice上面都印咗payment in advance架", 我: "好明顯你地既溝通好有問題, 跟本都冇人通知過我, 淨係收到張invoice, 上面印咗果句"payment in advance", 咁你想我點去理解果句野既意思吖" 於是佢地叫我bankin咗張cheque, 然後安排聽日送d coupon去shop, 果然投訴係最有效既, 唔怪之得我地d客一日投訴到啦!
スポンサーサイト

コメント

不合理嘅投訴係啱嘅, 其實我覺得我哋對內嘅溝通仲嚴重呀!v-12

hau yee...我都唔想, 因為我最知投訴係幾咁乞人憎, 不過佢真係冇通知我, 令我失晒預算!

糖糖...我最知投訴先至可以幫到我!

コメント投稿

管理人にだけ読んでもらう

HOME このページの一番上へ

上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。